emmislifewithsisters

Alla inlägg under september 2012

Av Emmy Svantorp - 27 september 2012 15:19

Hej! 

° Följ gärna bloggen! :D


° Kommentera gärna! :D

 

° ställ gärna frågor! :D

 

 

 

 

  HAHAHA! Då var man liten! Förra håret....

Av Emmy Svantorp - 27 september 2012 14:05

Jag gick hem från skolan för en stund sen, för att jag har ju tagit medecin och fått biverkningar eller vad man siger. Jag fick ont i huve tappa apptiten och mådde illa, gör fortfarande det men ska ändå till hästen! Vi är hos mormor och morfar nu eftersom en gubbe tapiserar hemma hos oss. Finns typ inge att göra hos mormor och morfar så då får man sitta vi datorn och blogg m.m Men jag ska i allafall till hästen sen, men de är synd att jag bara får skritta på honom ett tag till...    Han var ju travhäst men blev skadad så vi får bara skritta honom ett tag, vill trava och galloppera på honom!  Men i alla fall nu kommer lite bilder! :D             Är inte bebisarna söta?<333  komentera gärna! :)

Av Emmy Svantorp - 27 september 2012 06:51

fan vad jag hatar medecin, nu börjar biverkningarna komma, huvevärk som fan!!! ingen bild...

Av Emmy Svantorp - 27 september 2012 06:33

Jag täntkte lägga upp bilder på kaninbebisarna men deras mamma skulle mata dem nu så det får bli en bild te eftermiddan! Men är kommer en bild på konstida lillasyra som leker med camen! :D <3  

Av Emmy Svantorp - 27 september 2012 06:01

Godmorgon på er, har precis duschat men nu blire lite matteläxa eftersom den ska lämnas inn idag och jag inte hann göra den igår.  Idag ska jag till min lilla häst Jeopardy, det utalas Jeppedy. Det kommer bilder på hästen ikväll för jag ska dit vi halv 6 ungefär så jag kommer hem ganska sent.  Snabb bild på mig! :P

Av Emmy Svantorp - 26 september 2012 15:48

Hej mitt namn är Emmy, jag har haft många bloggar förut men slutat blogga på dem så jag startar en ny nu! Mina intressen: gymnastik, hästar, djur, dator, kompisar, rida och fotografera m.m Jag är 11 år och älskar djur, själv har jag en häst,7 kaniner, 1 katt och 1 hamster. Jag gillar att blogga och berätta vad som händer för mig under en dag!  Du kan nå mig på emmysv01@hotmail.se!  Här är en snabb bild på mig osminkad med mina små sötnozzar! <3 :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Emmy och är 11 år. Jag gillar att blogga, fotografera, rida, gymnastik, dator, kompisar och djur! Jag har 1 häst som jag hjälper till att sköta om men den är inte min utan jag bara rider om lite sånt ibland, 1 katt, 1 hamster och 7 kaniner

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för djur?
 Hund/hundar
 Katt/Katter
 Kanin/kaniner
 inga
 hamster/hamstrar
 Häst/hästar
 fågel/undulat/papegoja m.m
 chinchilla
 orm
 kor
 får
 gris/grisar
 Ödla/ödlor
 höns/tupp/kycklingar
 sköldpadda/sköldpaddor
 spindel/spindlar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följare

Follow on Bloglovin

Välj språk

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards