emmislifewithsisters

Alla inlägg under september 2012

Av Emmy Svantorp - 28 september 2012 11:17

Gick hem från skolan idag med. Idag skulle vi typ gå/spring södralunken och jag mådde skitdåligt av mina medeciner. Men jag gick södralunken  med 2 av mina bästisar, men typ sen började dom gå jättefort och kollade bakåt som typ "hoppas hon inte hinner ikapp oss"   Men sen när jag gick närmare och dom såg det så börja dom springa. "???????"   men jag gick hem för dom typ dissa mig och jag mådde skitdåligt!    jag vet att det är en dålig bild.  

Av Emmy Svantorp - 28 september 2012 07:32

Jag vet att jag inte är fin och särskilt inte på bild men aja det är jag idag. skola idag hoppas inte jag mår lika dåligt som igår :D     ni får gärna komentera :D     om ni klickar på bilderna blir dom större  :)

Av Emmy Svantorp - 27 september 2012 20:29

Nu har jag precis kommit hem från stallet och duschat och gjort mig iårdning, så nu blire lite film på rumme. Idag red jag ingenting för det var så sent och kolsvart i padocken. Men tyvärr kommer det inga bilder från stallet idag, för jag örker inte överföra dem te datorn, men jag lovar att bilderna kommer imorgon, kanske inte direkt på möran men de kommer iallafall efter skolan nån gång. :)     de här bilderna bjuder jag på! :D

Av Emmy Svantorp - 27 september 2012 17:42

Kul att jag måste vänta en timme innan jag kan åka till stallet.... Hur ska jag hinna med läxan?  

Av Emmy Svantorp - 27 september 2012 16:44

 

Av Emmy Svantorp - 27 september 2012 16:29

Kul att vi ska äta pizza nu och jag har helt tappat matlusten...

Av Emmy Svantorp - 27 september 2012 15:48

Sa dom inte att dom skulle ta välja det bästa fottot?     åååå  blir aldrig nöjd med skolfotton!  

Av Emmy Svantorp - 27 september 2012 15:30

Det var så länge sen jag blogga så nu har jag glömt hur man lägger till en profilbild!!! HJÄLP!!!!!!!!!

Presentation


Hej! Jag heter Emmy och är 11 år. Jag gillar att blogga, fotografera, rida, gymnastik, dator, kompisar och djur! Jag har 1 häst som jag hjälper till att sköta om men den är inte min utan jag bara rider om lite sånt ibland, 1 katt, 1 hamster och 7 kaniner

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för djur?
 Hund/hundar
 Katt/Katter
 Kanin/kaniner
 inga
 hamster/hamstrar
 Häst/hästar
 fågel/undulat/papegoja m.m
 chinchilla
 orm
 kor
 får
 gris/grisar
 Ödla/ödlor
 höns/tupp/kycklingar
 sköldpadda/sköldpaddor
 spindel/spindlar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följare

Follow on Bloglovin

Välj språk

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards