emmislifewithsisters

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Emmy Svantorp - 29 september 2012 22:54

Vill bara siga ett stort seriöst tack till dom  53 perssonerna som varit inne på min blogg idag! ennumer tack till dom som kommenterat och ställt fråger och röstat i omröstningen! Min blogg betyder riktigt mycket för mig! Så himla mycket tack till er! Min blogg gick från 3 pers till 53! :)

Av Emmy Svantorp - 29 september 2012 21:22

Kommentera ett nummer vad du/ni tycker att jag är. :)


* Dum.

* Snäll :)

* Fin! :)

* Ful.

* Bra bloggar :)

* Dålig bloggar.

* Fjortis.

* Normal

* Hästtjej :D

* Djurtjej :D

* Populär :)

* Opopulär.

* Snygg! <3

* Nörd.

* Otacksam.

* Trevlig :)

* Otrevlig.

* Bäst! :)

* Sämst.

* Otrevlig.


 Kommentera gärna vad ni tycker! :)

Av Emmy Svantorp - 29 september 2012 20:26

<-----Denna har jag!               Någon av de här vill jag ha! :D

Av Emmy Svantorp - 29 september 2012 19:59

Här kommer lite stallbilder från idag! :)            Trolleri blir avspolad! :D <3    naw så go man kan bli! <3      aww så gos!<3333        vad fin dy är Grollan!<3  Min lilla Arnold! <3 Dålig bild men aja!   Han är min favvohäst på stalle! :)

Av Emmy Svantorp - 29 september 2012 15:24

Nu åker jag strax till stallet för mamma ska rida! ses sen! herrå!   inte lagt ut bild på länge så här! Hitta ingen annan...  

Av Emmy Svantorp - 29 september 2012 14:51

Ni får väldigt gärna göra detta som jag skriver nu! Det är bra för då får jag veta vad ni tycker om mig och min blogg, och vad ni vill att jag ska blogga om! 


*Rösta i omröstningen!


*kommentera!


*Ställ frågor!


* följ gärn bloggen! :)


Snälla gör dessa saker!

Av Emmy Svantorp - 29 september 2012 13:24

Ikväll kommer jag ta upp några frågor! Om jag får några under dagen! :) så fråga på! :)

Av Emmy Svantorp - 29 september 2012 10:45

hihi! Städat och fint! lol :D
 

Presentation


Hej! Jag heter Emmy och är 11 år. Jag gillar att blogga, fotografera, rida, gymnastik, dator, kompisar och djur! Jag har 1 häst som jag hjälper till att sköta om men den är inte min utan jag bara rider om lite sånt ibland, 1 katt, 1 hamster och 7 kaniner

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för djur?
 Hund/hundar
 Katt/Katter
 Kanin/kaniner
 inga
 hamster/hamstrar
 Häst/hästar
 fågel/undulat/papegoja m.m
 chinchilla
 orm
 kor
 får
 gris/grisar
 Ödla/ödlor
 höns/tupp/kycklingar
 sköldpadda/sköldpaddor
 spindel/spindlar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följare

Follow on Bloglovin

Välj språk

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards