emmislifewithsisters

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Emmy Svantorp - 2 oktober 2012 17:27

Här kommer några snabba bilder som jag tagit från mammas fb från när vi var i paris! Jag tog också bilder men dom raderades när datorn jag hade dem på gick sönder....               Obs: alla bilder har vi tagit!  

Av Emmy Svantorp - 2 oktober 2012 16:53

Precis kommit hem från stallet, ridit Jeopardy! Tyvärr bara i skritt... Vi måste rida honom i ungefär en månad till  i skritt innan vi får börja trava. Det är för att han inte ska skada sig mera för då kan vi behöva avliva honom... Men det var kul förutom att han börja krångla när de små barnen kom med 3 hästar! För då ryckte han ner tyglarna så han råkade trampa på dom så de sprack......  Tråkigt men anars var det roligt! :)            

Av Emmy Svantorp - 2 oktober 2012 07:32

usch nu tar jag o drar te skolan se  åker jag till jeopardy direkt efter skolan! :D

Av Emmy Svantorp - 2 oktober 2012 06:59

Jag och syrran satt i vardagsrummet och började höra något som mjaua, vi kollade men det kom inte från vårt hur. Så vi öppnade dörren och vad kommer in jo grannens kattunge rusar in! Man vill ju inte gå till grannen halv 7 på möra och knacka på! Så vi satte katten på grannens trapp tillsammans med sin syster. Men direkt vi öppnaden dörren och skulle gå in så rusade dom efter! Vi fick gå och knacka på! (Piiinsamt!) :D   Dålig bild men hon ville gosa så hon va inte still x)

Av Emmy Svantorp - 2 oktober 2012 06:05

Här kommer en snabb bild av "min" häst, eller det är inte riktigt min det är "våran" foder/sköthäst! :) Men i allafall här kommer en bild + Godmorgon på er! :D  faktiskt jävligt fin bild! Inte jag som tagit den, Fotograf:Lina   Hästens "ägare" :D

Presentation


Hej! Jag heter Emmy och är 11 år. Jag gillar att blogga, fotografera, rida, gymnastik, dator, kompisar och djur! Jag har 1 häst som jag hjälper till att sköta om men den är inte min utan jag bara rider om lite sånt ibland, 1 katt, 1 hamster och 7 kaniner

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för djur?
 Hund/hundar
 Katt/Katter
 Kanin/kaniner
 inga
 hamster/hamstrar
 Häst/hästar
 fågel/undulat/papegoja m.m
 chinchilla
 orm
 kor
 får
 gris/grisar
 Ödla/ödlor
 höns/tupp/kycklingar
 sköldpadda/sköldpaddor
 spindel/spindlar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följare

Follow on Bloglovin

Välj språk

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards