emmislifewithsisters

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Emmy Svantorp - 1 oktober 2012 20:08

Naw vilken söt unge som ligger och sover i soffan <3  

Av Emmy Svantorp - 1 oktober 2012 19:55

Asså livet blir bara konstigare och konstigare! Men på ett bra sätt! :D    ?????????

Av Emmy Svantorp - 1 oktober 2012 19:32

Läxa=Tråkigt!

Av Emmy Svantorp - 1 oktober 2012 18:51

Kom hem från stalle för en stund sen så nu är jag nyduschad och klar! Nu blire läxa som ska in i möra... :)  Inka! den hästen red jag idag! Sne bild men aja! :)    Arne<3     Den här bjuder jag på! Tog den från flygplanet i sommras när jag åkte te paris! :D

Av Emmy Svantorp - 1 oktober 2012 16:15

Drar till stalle snabbt som fan börjar om 10 min :O herrå love u <3

Av Emmy Svantorp - 1 oktober 2012 15:10

Hemma från skolan nu, fick sjuss av milas pappa! Det var tur för annars skulle jag var riktigt blöt nu...  Sen jag började ta medecinerna var jag ju tvungen att hålla vikten vilket är väldigt svårt för jag tapar matlusten när jag äter medecinen! Idag gick jag till skolsyster för att väga och mäta mig. Hade gott ner ett kilo! Inte bra.... Kan bli farligt om jag går ner mer! :)   Detta är vad jag äter på en dag! Kan va därför jag går ner i vikt...     alla frågade varför jag använder vantar och halsduk nu... Får man inte frysa eller? :D

Av Emmy Svantorp - 1 oktober 2012 08:27

Nu får jag skynda mi te skolan da! Stalle efter skolan också :D  Dålig bild men den får duga.

Presentation


Hej! Jag heter Emmy och är 11 år. Jag gillar att blogga, fotografera, rida, gymnastik, dator, kompisar och djur! Jag har 1 häst som jag hjälper till att sköta om men den är inte min utan jag bara rider om lite sånt ibland, 1 katt, 1 hamster och 7 kaniner

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för djur?
 Hund/hundar
 Katt/Katter
 Kanin/kaniner
 inga
 hamster/hamstrar
 Häst/hästar
 fågel/undulat/papegoja m.m
 chinchilla
 orm
 kor
 får
 gris/grisar
 Ödla/ödlor
 höns/tupp/kycklingar
 sköldpadda/sköldpaddor
 spindel/spindlar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följare

Follow on Bloglovin

Välj språk

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards